Některé nemovitosti si lidé prodávají sami, jiní si na to netroufnou zejména po právní stránce. Mají strach že by něco zanedbali a nebo natrefili na podvodníka a přišli tak o peníze. Proto prodej svého nemovitého majetku raději svěřují do rukou realitních kanceláří. Lidé mají pocit, že pokud bude jejich nemovitost prodávat realitní kancelář, že mají jistotu že vše proběhne jak má. Některé realitní kanceláře mají opravdu dobrou pověst, ale jiným je lepší se vyhnout. Pokud budete prodávat nemovitost a chcete využít služeb realitky, rozhodně sledujte na internetu jaké s ní mají ostatní lidé zkušenosti.

prodaný dům

Realitní kanceláře znají trh, ví jestli se nemovitosti zrovna prodávají, a o jaké je nevětší zájem. Dobrý realitní makléř dokáže prodat cokoli. U některých nemovitosti je ten problém, že jsou ve velmi špatném technickém stavu, a nebo jejich majitel požaduje nesmyslně vysokou částku. Spousta nemovitosti v dobrém stavu a na dobrém sítě je pryč v podstatě hned. Záleží tedy také na tom, co chcete prodat.

prohlídka domu

Prohlídky jsou důležité
Prodej nemovitosti začíná její prohlídkou makléřem a také zhodnocením stavu. Následně se nemovitost vyfotí a vytvoří se inzeráty, které makléři vkládají na různé inzertní servery a na sociální sítě. Díky tomu inzerát uvidí daleko více lidí a tak se zvýší možnost že se prodá brzy. Vážní zájemci jezdí na osobní prohlídky, kde se mohou přesvědčit o tom zda inzerovaný stav odpovídá skutečnosti. Realitní kanceláře začaly v době covid používat online prohlídky. Videoprohlídka nemovitosti slouží k tomu, aby si případní zájemci mohli nemovitost prohlédnout od stropu až po podlahy, protože prohlídka zachycuje nemovitost z všech úhlů a stran, kdežto fotografie většinou zachycují jen stěny a případně podlahy. Videoproohlídka by měla mít vyšší rozlišení, aby bylo dobře vidět do všech zákoutí.